Mapsource and map software
- Jan Horn
- Administrator

- 13
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 22 times
Re: Mapsource and map software
Deon ek glo die skakel was opgestel met Wynand se epos. Darryl sal jou moet help met `n nuwe steup. Sal sy aandag vestig op jou problem.
Jan
Garmin Nuvi 52 Garmin Drive Assist 51 Samsung Galaxy S21
Garmin Nuvi 52 Garmin Drive Assist 51 Samsung Galaxy S21
- fugglefeet
- 500 Posts

- 13
- Been thanked: 4 times
Re: Mapsource and map software
Hallo Deon,
Kan jy vir my laat weet watter Mapsource en kaarte jy benodig? Sodra ek weet watter een jy benodig, sal ek dit op die FTP server kan laai om die aflaai te vergemaklik. Wees bewus dat die data 'n direkte kopie van die DVD/CD sal wees en daar geen manier van registrasie omseiling sal wees nie. So nie, kan ek ook 'n kopie van die DVD/CD maak en per pos stuur.
Darryl
Kan jy vir my laat weet watter Mapsource en kaarte jy benodig? Sodra ek weet watter een jy benodig, sal ek dit op die FTP server kan laai om die aflaai te vergemaklik. Wees bewus dat die data 'n direkte kopie van die DVD/CD sal wees en daar geen manier van registrasie omseiling sal wees nie. So nie, kan ek ook 'n kopie van die DVD/CD maak en per pos stuur.
Darryl
I was a parent with my first child. I'm now a referee now that I have two children.
Navigation devices: Gut feel and unreliable Nokia 1
Solaris newbie, FreeBSD junkie, Linux user, Windows 10 job and Windows 10 home hacker.
Navigation devices: Gut feel and unreliable Nokia 1
Solaris newbie, FreeBSD junkie, Linux user, Windows 10 job and Windows 10 home hacker.